Audio + Mp3 + Song + Lyrics + Info

Tuesday, May 29, 2007

Ruffedge - Izinkan


Izinkan aku melafazkan isi hatiku
Kau yang satu
Bagiku tiada yang lain dari mu

Pastiku kan ubati luka mu
Segala kemahuan mu ku beri
Janjiku pada mu
Hatiku hanya untuk mu

Tiada yang lain dari mu
Hasratku hanyalah untuk mu
Izinkan aku lafazkan isi hatiku

Masihkah aku
Bertakhta di hatimu
Janji ku padamu
Hatiku kau perlu tahu

Tiada yang lain dari mu
Hasratku hanyalah untukmu
Masihkah aku
Bertakhta dalam hidupmu

Mainanku, igauanku
Hanya perasaan yang mengundang
Haruskah dirimu...oh
Membenci diriku
Ku pohon maaf dari mu

Tiada yang lain dari mu
Hasratku hanyalah untuk mu
Berikan diriku
Secebis senyum tawa mu
Ku rindu sentuhan mu

Bagaikan mentari di hati
Bila kau kembali di sisi
Kau membawa erti
Hidupku ini kembali berseri

Tiada yang lain dari mu
Hasratku hanyalah untuk mu
Izinkan aku
Lafazkan isi hatiku

Dirimu hanya untuk ku
Tiba masa kita bersama
Janji ku pada mu
Hatiku.....

Google

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home